شمسايي: بخاطر بازي با گیتی پسند Ùˆ منصوری خودم را 3 اخطاره كردم

 شمسايي: بخاطر بازي با گیتی پسند و منصوری خودم را 3 اخطاره كردم




 

 


شمسايي: بخاطر بازي با گیتی پسند و منصوری خودم را 3 اخطاره كردم


تاریخ : دوشنبه ،
8 شهریور 1389

کاپيتان تيم فولادماهان گفت: براي آنکه بازي با منصوري و گيتي‌پسند را از دست ندهم، يک کار حرفه‌اي انجام داده و خودم را سه‌اخطاره کردم.


وحيد شمسايي اظهار داشت: به خاطر 2 بازي مهمي که پيش رو داريم خودم را سه‌اخطاره کردم. ابتدا از اينکه بازي با پرسپوليس را از دست دادم، ناراحت بودم؛ اما حالا خوشحالم که 2 بازي پيش رو را از دست نخواهم داد. اگر در هفته سوم سه اخطاره نمي‌شدم، شايد به بازي با گيتي‌پسند مي‌رسيدم؛ اما بازي با منصوري را از دست مي‌دادم که مسابقه مهمي براي ما بود.

وي در مورد مسائل اخيري که بين او و باشگاه فولادماهان به وجود آمده بود،‌ خاطرنشان کرد: مشکلي ندارم و هيچ اختلافي هم وجود ندارد. خودم را عضو خانواده ريخته‌گران حساب مي‌کنم. خيلي‌ها گفتند که وحيد شمسايي پولکي است در حالي که اگر علاقه‌ام به اين مجموعه به خاطر پول بود که غير از اين تيم پيشنهادهاي مالي خوبي داشتم. بالاخره هر کسي نظري دارد. من با خانواده خودم مشکلي ندارم. از قديم گفته‌اند زن‌ و شوهر دعوا کنند، ابلهان باور کردند، حکايت من و فولاد هم همين‌طوري است.

شمسايي که قرار بود از روز دوشنبه به اردوي ماهاني‌ها در اصفهان ملحق شود، در مورد عدم حضورش در تمرينات اين تيم تاکيد کرد: چون سه‌اخطاره بودم چند روزي مرخصي گرفته و به کارهاي عقب‌افتاده‌ام رسيدم. در اين مدت تمريناتم را در آکادمي ملي المپيک پيگيري کردم، با توجه به اينکه ماهاني‌ها آخر هفته براي جدال با پرسپوليس به تهران مي‌آيند، قرار شد اينجا اختصاصي کار کنم و بعد از مسابقه، با ماهان به اصفهان برگردم.

اين بازيکن در مورد اينکه چه زماني به آمادگي مطلوب دست پيدا خواهد کرد، گفت: بعد از همراهي تيم ستارگان جهان در ليبي آسيب ديدم. به همين دليل چون مي‌خواستم کنار تيم باشم، در تمرينات شرکت کرده و 3 هفته هم در ليگ بازي کردم که هفته به هفته هم بهتر از قبل شدم؛ اما باز هم به 70 درصد آمادگي هميشگي‌ام رسيدم که چون بازيکن باتجربه‌اي هستم، رفته رفته وضعيت بهتر خواهد شد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل